Så nemt er det at skifte administrator

VOPA klarer alt nemt og hurtigt

At skifte administrator

Hos VOPA ved vi godt, at det er vigtigt, at man kan stole på boligforeningens administrator, og at man har følelsen af at samarbejdet fungerer. Det er også vigtigt, at bestyrelsesarbejdet ikke tager for langt tid, så man kan hellige sig dét, man brænder mest for.
Med VOPAs ejendomsadministration får I begge dele.

Er det ikke besværligt?

Vi er også godt klar over, at det er en stor beslutning at skifte administrator. Det kan både være svært at få overbragt nyheden til nuværende administrator, og der kan være flere bestyrelsesmedlemmer, der skal være med til at bestemme. Det kan godt være en besværlig proces.

Men når I vælger at overlade jeres administration til VOPA, klarer vi det meste. I skal altså ikke igennem en besværlig og bureaukratisk proces med at skifte administrator.
Det eneste I skal gøre, er at opsige jeres nuværende administrator via mail eller post og give os besked, så klarer vi resten af arbejdet.

Vi sørger for:
  • At indhente alt materiale og dokumentation fra den tidligere administrator
  • Oprettelse af jeres forening i vores system, så vi er klar til at indkræve den første måneds husleje
  • At lave en gennemgang af alle foreningens abonnementer og aftaler, og sikrer, at disse er økonomisk og praktisk optimale
  • At udsende et velkomstbrev til alle foreningens beboere, hvor vi informerer om de praktiske foranstaltninger ved overdragelsen til VOPA Ejendomsadministration

Kontakt os for et gratis møde!

Kontakt os