Er du vores nye ejendomsadministrator?

Vopa søger ejendomsadministrator

Hos Vopa Ejendomsadministration søger vi en ny kollega til vores hyggelige kontor på Amager.

Vi er et mindre administrationsfirma, som har kunden i centrum. Nøgleordet for vores service er, at det skal være så nemt som muligt at sidde i bestyrelsen i foreningerne.

Vores ambition er at være innovative og på forkant med de nyeste digitale værktøjer i vores arbejde med kunderne. Vi baserer vores rådgivning på langsigtede og værdiskabende relationer til bestyrelserne og samarbejdspartnere.

Dine daglige opgaver bliver blandt andet at:

  • Varetage den daglige administration af ejer- og andelsforeninger, herunder planlægning af og deltagelse i generalforsamlinger.
  • Bogføring og styring af økonomi, fx betaling af faktura mv.
  • Professionel og servicemindet beboer- og bestyrelseskontakt

For at lykkes i jobbet som ejendomsadministrator hos VOPA skal du:

  • Have erfaring med administration af ejer- og andelsforeninger
  • Have erfaring med bogføring, årsafslutning og kendskab til ejer- og andelsboligloven
  • Have erfaring med UNIK Bolig 4
  • Være servicemindet og have styr på, hvordan man yder god kundepleje
  • Kunne arbejde selvstændigt og struktureret

Til gengæld tilbyder vi:

  • Mulighed for din egen portefølje af ejendomme
  • Planlægning af din egen arbejdsdag
  • En afvekslende hverdag i et uhøjtideligt arbejdsmiljø tæt på offentlige transportmidler
  • Søde og hjælpsomme kolleger
  • Sundhedsforsikring
  • Kantineordning

Der er tale om 1 fuldtidsstilling på (37 timer ekskl. frokost).
Arbejdsstedet er Amagerfælledvej 56, 2300 København S
Løn efter kvalifikationer.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør, Jeppe Skou-Madsen på js@vopa.dk eller 93956402

Stillingen skal besættes snarest muligt, og vi holder løbende samtaler, så send din ansøgning og CV allerede i dag til js@vopa.dk