Tagrenovering

Det kan vi hjælpe med

  • Tilstandsvurdering og tidshorisont for tagrenovering
  • Sparring omkring materialevalg og løsninger
  • Oplæg til finansieringsforslag til fx generalforsamling
  • Indhentning af tilbud fra kompetente håndværkere
  • Kvalitetssikring af arbejdet
  • Udarbejdelse af relevante dokumenter i forbindelse med byggesagen

Hvornår er det tid til tagrenovering?

Det kan være svært at vurdere, hvornår det er tid. Derfor er det en god idé at få en byggesagkyndig til at lave en uvildig vurdering af taget, når I skal beslutte jer for, hvorvidt taget skal udskiftes eller renoveres. Derudover er det ofte en fornuftig prioritering at kigge på andre dele af bygningen, da en tagrenovering som regel indebærer opsætning af stillads, hvilket er en stor udgift, og måske kan flere projekter klares samtidig.

Tagets potentielle levetid ift. hældning og belægning samt hvad det vil koste at renovere det, er centrale spørgsmål, når det skal besluttes, om det bedst kan betale sig at udskifte det helt. Alt dette kan VOPA hjælpe jer med at afklare på et gratis og uforpligtende møde.

Bjarne Gram

Bygningssagkyndig

81 11 11 12

Lad os tage en snak om hvad vi kan gøre for dig og din forening.

kontakt@vopa.dk

Send os en mail med dine ønsker og behov - så vender vi straks tilbage.

Kundeudtalelser

 

En administrator der vil deres kunder…

En administrator der vil deres kunder det bedste. Man skulle tro at det er en lang og svær proces at skifte administrator, men i dette tilfælde er det gået helt smertefrit. I bestyrelsen tillægger vi denne ‘smertefri process’ VOPA og det team der har hjulpet os igennem.

God kundeservice

Vi er i efteråret 2017 overgået til Vopa ejendomsadministration. Bestyrelsen og jeg er godt tilfredse med overgangen fra vores tidligere administrator. Vopa hjalp os med at finde et nyt forsikringsselskab med væsentligt bedre dækning af vores bygning.

Varm anbefaling

Vi har fået VOPA som administrator, og det har virkelig været godt. De er meget professionelle, venlige, fleksible og imødekommende. Det har helt klart givet vores ejendom merværdi i form af at bygningen nu er i bedre stand samt at dokumentation og styring af foreningen er mere professionelt drevet. Kan varmt anbefale dem.

God og imødekommende dialog og samarbejde

Fra først møde med VOPA Egendomsadministration har der været en god dialog, de har været meget imødekommende med vores Ønsker og nu bruger vi dem som Bygningsvejleder samt Administration i Vores Andelsforening.

Flot rapport

Det er en rigtig flot rapport I har lavet til os. I vores lille andelsbolig forening har vi nu noget at arbejde med. Det er nemt at overskue og virkeligt professionelt lavet. Har allerede anbefalet VOPA til en anden forening.

Super service!

Vi er en lille andelsforeningen, der i sommeren 2016 overgik til VOPA administration. VOPA er meget kompetente, og samarbejdet er i top. Derudover er prisen også meget fordelagtig. Vil klart anbefale VOPA ejendomsadministration.

Vi er specialiseret i boligadministration og vedligehold af ejer- og andelsforeninger. Vores fokus er at give kunderne god service, højt engagement, tryghed og professionel rådgivning.

Firma

Vopa Ejendomsadministration
CVR: 36450088

Telefontider

Mandag – fredag:
09:00 – 16:00

Find os

Vesterbrogade 124 B, 3. th.
1620 København V

© Copyright - Vopa Ejendomsadministration | by Best One A/S