Lokal ejendomsadministrator i Valby
EJENDOMSADMINISTRATOR I VALBY
LOKALT KENDSKAB | ENGAGERET | GOD SERVICE
Så nemt skifter i administrator:
Lad VOPA administrere din forening
Hvad koster det?
Vi kan tilbyde boligadministration til fordelagtige priser.
Prisen er individuel, men I kan bare kontakte os og så sender vi et tilbud, skræddersyet til jeres andels- eller ejerboligforenings behov.
Priseksempler
- 10-15 boenheder fra 14.000 til 18.000 kr.
- 16-30 boenheder fra 19.000 til 35.000 kr.
- 31-50 boenheder fra 36.000 til 50.000 kr.
- Større end 50 enheder? Kontakt os for et tilbud.

Vi klarer følgende opgaver:
- Den daglige drift og beboerhenvendelser
- Vi deltager på bestyrelsesmøder, fysisk eller via chatten
- Omprioriteringer af foreningens lån
- Regnskab & revision
- Planlægning og langtidsbudgettering af vedligeholdelse af jeres ejendom
- Juridisk rådgivning
Med andre ord klarer vi al administration af boligforeningen, så I kan bruge tiden på noget mere interessant.
FÅ NY ADMINISTRATOR AF BOLIGFORENINGEN
Det siger vores kunder
"Fantastisk god service og god oplevelse af imødekommende medarbejder hver gang vi er i kontakt med vores administrator.
Vi har været glade for vores skifte til Vopa :-)"
Peter P. Jensen - Trustpilot
"Jeg kontaktede Vopa på vegne af min ejerforening, da vi havde oplevet en elendig behandling og dårlig service hos vores daværende administratorer. Vopa har efterfølgende vist sig at være meget effektive, billigere og nemme at samarbejde med."
Kasper S - Trustpilot
VOPA Online
Til bestyrelsen og beboerne
Med vores webløsning, VOPA Online, får i en side hvor alle jeres vigtige dokumenter er samlet. På denne måde undgår I at vigtig viden går tabt, når et bestyrelsesmedlem udskiftes.
Desuden kan VOPA Online fungere som en ejendomshjemmeside og al kommunikation med beboerne foregå via siden.
Så sikrer I, at beboerne altid kan få fat på de informationer eller personer, som vedkommende har behov for.
Fordele ved VOPA Online:
- 24 timers tilgængelighed
- Direkte adgang til relevante dokumenter
- Gør arbejdet lettere for bestyrelsen, bl.a. fordi I får fuldt overblik over foreningens økonomi, beboer- og kontaktinformation
- Fungerer som et professionelt ansigt udadtil for boligforeningen
- Funktioner der styrker kommunikationen blandt bestyrelsen, til beboere og omverdenen.