Administration Gårdlaug">Administration Gårdlaug

ADMINISTRATION AF GÅRDLAUG

PROFESSIONEL | ENGAGERET | GOD SERVICE

Det får i:

Ikoner

Unikt tilpasset løsning
Til netop jeres gårdlaugs behov

Ikoner

Fast kontaktperson
Så I altid ved hvem I skal kontakte

Ikoner

Hjælp til renovering 
Vi tilbyder også byggeteknisk rådgivning

Ikoner

Online webløsninger
Til både bestyrelsen og beboerne

Ikoner

Høj faglighed og engagement
Professionel administration og rådgivning

Hvad koster det?

På grund af vores innovative tilgang til arbejdet kan vi tilbyde administration til fordelagtige priser.
Prisen er individuel, men I kan bare kontakte os og så sender vi et tilbud, skræddersyet til jeres gårdlaugs behov.

Lad VOPA administrere dit gårdlaug

Så nemt skifter i administrator

Ejendomsadministrator, administration af andelsforening, administration af ejerforening, administration af boligforeninger
billeder-samlet

Vi klarer følgende opgaver

  • Den daglige drift og beboerhenvendelser
  • Vi deltager på bestyrelsesmøder, fysisk eller via chatten
  • Omprioriteringer af lån
  • Regnskab & revision
  • Planlægning og langtidsbudgettering af vedligeholdelse
  • Juridisk rådgivning

Med andre ord klarer vi al administration af gårdlauget, så I kan bruge tiden på noget mere interessant.

Administration hos VOPA

VOPA tilbyder administration af gårdlaug.
Bestyrelsen i et gårdlaug er ofte drevet af frivillige kræfter, og vi ved godt, at I som bestyrelsesmedlemmer sikkert har en masser andet at se til i dagligdagen end papirarbejde i gårlauget.

Derfor har vi gjort op med den gængse måde at tænke administration på, så det bliver nemmere at være bestyrelsesmedlem i foreningen.

Vi arbejder desuden også med administration af ejer- og andelsforeninger, se mere om dette i menuen.

FÅ NY EJENDOMSADMINISTRATOR I DAG

Det siger vores kunder

"Jeg kontaktede Vopa på vegne af min ejerforening, da vi havde oplevet en elendig behandling og dårlig service hos vores daværende administratorer. Vopa har efterfølgende vist sig at være meget effektive, billigere og nemme at samarbejde med."

Kasper S - Trustpilot

"Fantastisk god service og god oplevelse af imødekommende medarbejder hver gang vi er i kontakt med vores administrator.
Vi har været glade for vores skifte til Vopa :-)"

Peter P. Jensen - Trustpilot

VOPA Online

Til bestyrelsen og beboerne

Med vores webløsning, VOPA Online, får i en side hvor alle jeres vigtige dokumenter er samlet. På denne måde undgår I at vigtig viden går tabt, når et bestyrelsesmedlem udskiftes.

Desuden kan VOPA Online fungere som en ejendomshjemmeside og al kommunikation med beboerne foregå via siden.
Så sikrer I, at beboerne altid kan få fat på de informationer eller personer, som vedkommende har behov for.

Fordele ved VOPA Online:

  • 24 timers tilgængelighed
  • Direkte adgang til relevante dokumenter
  • Gør arbejdet lettere for bestyrelsen, bl.a. fordi I får fuldt overblik over foreningens økonomi, beboer- og kontaktinformation
  • Fungerer som et professionelt ansigt udadtil for foreningen
  • Funktioner der styrker kommunikationen blandt bestyrelsen, til beboere og omverdenen.

HØR MERE OM BOLIGADMINISTRATION HOS VOPA