Ejendoms­administration

Vi gør bestyrelsesarbejdet lettere, vi er med hele vejen og det er nemt, billigt og hurtigt.

Få en engageret administrator

Vores målsætning er at optimere ejendommens drift så udgifterne til håndværkere, forbrugsudgifter og lån bliver færre og brugsværdien i ejendommen øges.

Vi er specialister og har stort kendskab til de udfordringer der er, ved at drive en forening for frivillige personer. Fordelen ved dette er at bestyrelsesmedlemmerne med vores rådgivning, kan fokusere på at træffe de vigtige beslutninger, hvilket gør at dagligdagen bliver nemmere, og der ikke dukker uventede overraskelser op.

En tæt relation mellem bestyrelse og administrator

Vi sørger for at vores medarbejdere kender jeres ejendom, regnskab og udfordringer, samt at de står til rådighed, hvis I skulle have nogle spørgsmål. Vores telefoner er åbne 9-16 alle hverdage og vi bestræber os på at besvare mails indenfor 24 timer på hverdage, da vi ved at tilgængelighed er vigtigt for vores bestyrelser.

Skræddersyet pakkeløsninger – Undgå at betale for meget

For at kunne give det bedste oplæg på en administrationsløsning kræver det et indblik i jeres forenings drift og bestyrelsens måde at arbejde på. Derefter kan vi tilpasse en administrations løsning til netop jeres behov og forventninger til kundeservice.

Vi laver kun specialtilpassede løsninger til ejerforeninger, gårdlaug og andelsboligforeninger.

Jeppe Skou-Holtet

Direktør

81 11 11 12

Lad os tage en snak om hvad vi kan gøre for dig og din forening.

kontakt@vopa.dk

Send os en mail med dine ønsker og behov - så vender vi straks tilbage.

Kundeudtalelser

En administrator der vil deres kunder…

En administrator der vil deres kunder det bedste. Man skulle tro at det er en lang og svær proces at skifte administrator, men i dette tilfælde er det gået helt smertefrit. I bestyrelsen tillægger vi denne ‘smertefri process’ VOPA og det team der har hjulpet os igennem.

God kundeservice

Vi er i efteråret 2017 overgået til Vopa ejendomsadministration. Bestyrelsen og jeg er godt tilfredse med overgangen fra vores tidligere administrator. Vopa hjalp os med at finde et nyt forsikringsselskab med væsentligt bedre dækning af vores bygning.

Varm anbefaling

Vi har fået VOPA som administrator, og det har virkelig været godt. De er meget professionelle, venlige, fleksible og imødekommende. Det har helt klart givet vores ejendom merværdi i form af at bygningen nu er i bedre stand samt at dokumentation og styring af foreningen er mere professionelt drevet. Kan varmt anbefale dem.

God og imødekommende dialog og samarbejde

Fra først møde med VOPA Egendomsadministration har der været en god dialog, de har været meget imødekommende med vores Ønsker og nu bruger vi dem som Bygningsvejleder samt Administration i Vores Andelsforening.

Flot rapport

Det er en rigtig flot rapport I har lavet til os. I vores lille andelsbolig forening har vi nu noget at arbejde med. Det er nemt at overskue og virkeligt professionelt lavet. Har allerede anbefalet VOPA til en anden forening.

Super service!

Vi er en lille andelsforeningen, der i sommeren 2016 overgik til VOPA administration. VOPA er meget kompetente, og samarbejdet er i top. Derudover er prisen også meget fordelagtig. Vil klart anbefale VOPA ejendomsadministration.

A/B Jagtvej 14 & 14A

I vores andelsboligforening har vi brugt Vopa som partner til at få styr på økonomien og vedligeholdelsen af vores ejendom. Resultat har været bygning i top stand og styr på vores økonomi de næste mange år. Vi er glade for samarbejdet fordi vi får svar på vores spørgsmål.

Rikke Østergård, Formand i andelsboligforeningen.

EF Malmøhus

De sidste 4 år er vi blevet administreret af Vopa. Vi har altid følt os trygge og værdsætter deres ærlige og altid direkte tilgang til tingene. Vi får altid kompetent svar uanset om det drejer sig om juridiske, økonomiske eller byggetekniske spørgsmål, hvilket er en stor fordel i vores bestyrelsesarbejde.

Mette Wanning, Formand Ejerforeningen Malmøhus

© Copyright - Vopa Ejendomsadministration