Ejerforeninger

Vi gør bestyrelsesarbejdet lettere, vi er med hele vejen og det er nemt, billigt og hurtigt.

Administration af ejerforeninger

Med VOPA som ejendomsadministrator får I alt under ét tag og vi tager os af hele ejendommen. I får en fast kontaktperson, så I altid ved hvem I skal kontakte. Vi leverer en unikt tilpasset løsning til netop jeres ejerboligforenings behov, og vi garanterer høj faglighed og engagement. Derudover får i også mulighed for en online webløsning til både bestyrelsen og beboerne.

Alt under ét tag

Vi klarer følgende opgaver

  • Vi varetager den daglige drift og svarer på beboerhenvendelser.
  • Vi deltager i bestyrelsesmøder og hjælper med omprioritering af ejerforeningens lån.
  • Derudover klarer vi regnskab, revision og juridisk rådgivning.
  • VOPA hjælper desuden med planlægning og langtidsbudgettering af vedligeholdelse af jeres ejendom.

Jeppe Skou-Holtet

Direktør

81 11 11 12

Lad os tage en snak om hvad vi kan gøre for dig og din forening.

kontakt@vopa.dk

Send os en mail med dine ønsker og behov - så vender vi straks tilbage.

Vores pakkeløsninger

Vopa Basis

BASIS-Administration – til den selvkørende ejerforening. Vi klarer alt papirarbejdet – I klarer generalforsamlingen

  • Fast tilknyttet administrator
  • Løbende bogføring
  • Opkrævning af boligafgift
  • Betaling af regninger
  • Udarbejdelse af varmeregnskab
  • Bestyrelses- og beboerweb
  • Online adgang 24/7

Vopa Total

TOTAL-Administration – til den typiske ejerforening. Vi klarer alt papirarbejdet og generalforsamlingen.

  • Fast tilknyttet administrator
  • Løbende bogføring
  • Opkrævning af boligafgift
  • Betaling af regninger
  • Udarbejdelse af varmeregnskab
  • Juridisk sparring i forhold til foreningsjura
  • Årligt budgetmøde
  • Afholdelse af generalforsamling
  • Online adgang 24/7

Hvad koster det?

Vi kan tilbyde boligadministration til fordelagtige priser. Prisen er individuel, men I kan bare kontakte os og så sender vi et tilbud, skræddersyet til jeres ejerboligforenings behov.

Priseksempler

1 opgang fra 18.000 kr.
3 opgange fra 26.000 kr.
5 opgange fra 42.000 kr.

Så nemt skifter i administrator

  • Opsigelse af jeres nuværende administrator

    I opsiger jeres nuværende administrator og giver os besked.

  • Materiale og IT system

    Vi indhenter alt materiale fra jeres administrator og opretter jer i vores system.

  • Gennemgang af aftaler

    Vi gennemgår jeres abonnementer og aftaler, og sikrer at de er økonomisk optimale.

  • Opkrævning

    Vi sikrer, at vi er klar til at indkræve den første måneds husleje.

  • Fast kontaktperson

    I får en fast kontaktperson her hos os, så I altid ved hvem I skal kontakte.

  • Velkomstbrev

    Vi sender velkomstbreve til beboerne og informerer dem om de praktiske foranstaltninger.

Kundeudtalelser

 

En administrator der vil deres kunder…

En administrator der vil deres kunder det bedste. Man skulle tro at det er en lang og svær proces at skifte administrator, men i dette tilfælde er det gået helt smertefrit. I bestyrelsen tillægger vi denne ‘smertefri process’ VOPA og det team der har hjulpet os igennem.

God kundeservice

Vi er i efteråret 2017 overgået til Vopa ejendomsadministration. Bestyrelsen og jeg er godt tilfredse med overgangen fra vores tidligere administrator. Vopa hjalp os med at finde et nyt forsikringsselskab med væsentligt bedre dækning af vores bygning.

Varm anbefaling

Vi har fået VOPA som administrator, og det har virkelig været godt. De er meget professionelle, venlige, fleksible og imødekommende. Det har helt klart givet vores ejendom merværdi i form af at bygningen nu er i bedre stand samt at dokumentation og styring af foreningen er mere professionelt drevet. Kan varmt anbefale dem.

God og imødekommende dialog og samarbejde

Fra først møde med VOPA Egendomsadministration har der været en god dialog, de har været meget imødekommende med vores Ønsker og nu bruger vi dem som Bygningsvejleder samt Administration i Vores Andelsforening.

Flot rapport

Det er en rigtig flot rapport I har lavet til os. I vores lille andelsbolig forening har vi nu noget at arbejde med. Det er nemt at overskue og virkeligt professionelt lavet. Har allerede anbefalet VOPA til en anden forening.

Super service!

Vi er en lille andelsforeningen, der i sommeren 2016 overgik til VOPA administration. VOPA er meget kompetente, og samarbejdet er i top. Derudover er prisen også meget fordelagtig. Vil klart anbefale VOPA ejendomsadministration.

Vi er specialiseret i boligadministration og vedligehold af ejer- og andelsforeninger. Vores fokus er at give kunderne god service, højt engagement, tryghed og professionel rådgivning.

Firma

Vopa Ejendomsadministration
CVR: 36450088

Telefontider

Mandag – fredag:
09:00 – 16:00

Find os

Vesterbrogade 124 B, 3. th.
1620 København V

© Copyright - Vopa Ejendomsadministration | by Best One A/S