VOPA Online

Vi gør bestyrelsesarbejdet lettere, vi er med hele vejen og det er nemt, billigt og hurtigt.

Vopa online 24/7 – Digitale løsninger til jeres forening

Vores digitale løsninger, som er omdrejningspunktet for vores samarbejde bestyrelse og beboere. Løsninger der gør jeres arbejde nemmere, da I nemlig kan selvbetjene jer selv udenfor normale åbningstider. Vopa online er en it-platform for bestyrelsen og beboerne i foreningen. Vi benytter Unik Bolig som It-system, som er det mest udbredte inden for ejendomsbranchen. Det er med til at sikre høj datasikkerhed og løbende udvikling af digitale værktøjer til vores foreninger.

Med Vopa online får man:

1. Adgang til tallene hos administrator (bestyrelsesweb). Bestyrelsen har adgang til den aktuelle bogføringen, alle bilag, beboerlister samt restancelister. Websitet er integreret med vores database så alle informationer bliver opdateret dagligt.

2. Orden i ejendommens papirer. Digitalt opbevaring af vigtige dokumenter, så alle beboere & bestyrelse har online adgang til dem. Det sikre at ingen dokumenter forsvinder ved udskiftning i bestyrelsen eller administratorskift.

3. Letter bestyrelsen arbejde. Online ejendomsadministration gør de kedelige ting lettere og giver mere tid til ejendommens udvikling. Beboere og bestyrelse kan kommunikere via platformen.

4. Digital opslagstavle. Alle relevante oplysninger om bestyrelsen, vicevært og håndværkere findes samlet et sted. De enkelte beboere kan også se deres varmeregnskaber samt afregne direkte med f.eks. MobilePay.

Jeppe Skou-Holtet

Direktør

81 11 11 12

Lad os tage en snak om hvad vi kan gøre for dig og din forening.

kontakt@vopa.dk

Send os en mail med dine ønsker og behov - så vender vi straks tilbage.

Så nemt skifter i administrator

  • Opsigelse af jeres nuværende administrator

    I opsiger jeres nuværende administrator og giver os besked.

  • Materiale og IT system

    Vi indhenter alt materiale fra jeres administrator og opretter jer i vores system.

  • Gennemgang af aftaler

    Vi gennemgår jeres abonnementer og aftaler, og sikrer at de er økonomisk optimale.

  • Opkrævning

    Vi sikrer, at vi er klar til at indkræve den første måneds husleje.

  • Fast kontaktperson

    I får en fast kontaktperson her hos os, så I altid ved hvem I skal kontakte.

  • Velkomstbrev

    Vi sender velkomstbreve til beboerne og informerer dem om de praktiske foranstaltninger.

Kundeudtalelser

 

En administrator der vil deres kunder…

En administrator der vil deres kunder det bedste. Man skulle tro at det er en lang og svær proces at skifte administrator, men i dette tilfælde er det gået helt smertefrit. I bestyrelsen tillægger vi denne ‘smertefri process’ VOPA og det team der har hjulpet os igennem.

God kundeservice

Vi er i efteråret 2017 overgået til Vopa ejendomsadministration. Bestyrelsen og jeg er godt tilfredse med overgangen fra vores tidligere administrator. Vopa hjalp os med at finde et nyt forsikringsselskab med væsentligt bedre dækning af vores bygning.

Varm anbefaling

Vi har fået VOPA som administrator, og det har virkelig været godt. De er meget professionelle, venlige, fleksible og imødekommende. Det har helt klart givet vores ejendom merværdi i form af at bygningen nu er i bedre stand samt at dokumentation og styring af foreningen er mere professionelt drevet. Kan varmt anbefale dem.

God og imødekommende dialog og samarbejde

Fra først møde med VOPA Egendomsadministration har der været en god dialog, de har været meget imødekommende med vores Ønsker og nu bruger vi dem som Bygningsvejleder samt Administration i Vores Andelsforening.

Flot rapport

Det er en rigtig flot rapport I har lavet til os. I vores lille andelsbolig forening har vi nu noget at arbejde med. Det er nemt at overskue og virkeligt professionelt lavet. Har allerede anbefalet VOPA til en anden forening.

Super service!

Vi er en lille andelsforeningen, der i sommeren 2016 overgik til VOPA administration. VOPA er meget kompetente, og samarbejdet er i top. Derudover er prisen også meget fordelagtig. Vil klart anbefale VOPA ejendomsadministration.

Vi er specialiseret i boligadministration og vedligehold af ejer- og andelsforeninger. Vores fokus er at give kunderne god service, højt engagement, tryghed og professionel rådgivning.

Firma

Vopa Ejendomsadministration
CVR: 36450088

Telefontider

Mandag – fredag:
09:00 – 16:00

Find os

Vesterbrogade 124 B, 3. th.
1620 København V

© Copyright - Vopa Ejendomsadministration | by Best One A/S