Skal vi hjælpe med jeres nye altaner?

Vi kan rådgive jer om aspekter som

  • Hvilket altanfirma, det vil være meningsfuldt at indgå samarbejde med
  • At sikre, at altanerne passer til ejendommen, så dens værdi bevares
  • Rådgivning om placering og størrelse
  • Oplæg til finansieringsforslag til fx generalforsamling
  • Ansøgning om byggetilladelse

Fordelene ved nye altaner

Generelt øges værdien af en andels- eller ejerboligforening af nye altaner. Det kan både være i form af økonomisk gevinst, og fordi foreningens boliger bliver mere attraktive for fremtidige købere. Desuden får nuværende beboere mere lys og et par kvadratmeter ekstra.

Skal din forening bruge en byggesagkyndig til jeres altanprojekt?

Hos VOPA rådgiver vi professionelt vedrørende jeres altandrømme. Hvad der kan lade sig gøre er meget individuelt fra forening til forening – fx i forhold til finansieringen, så det er en god idé at rådføre sig med en kompetent byggesagkyndig.

Før I starter et byggeprojekt, er det desuden vigtigt at finde ud af, om der findes regler for ejendommen. Nogle steder er altaner forbudt, og der kan være regler om hvordan altanerne må se ud samt på hvilken side af bygningen, der må hænge altaner.
Disse regler kan man undersøge hos kommunens tekniske forvaltning. Denne undersøgelsesproces vil VOPA gerne hjælpe med. Vi deltager gerne på en generalforsamling i jeres forening hvor I kan få hjælp med at afklare disse forhold, samt få besvaret spørgsmål fra de øvrige beboere.

Bjarne Gram

Bygningssagkyndig

81 11 11 12

Lad os tage en snak om hvad vi kan gøre for dig og din forening.

kontakt@vopa.dk

Send os en mail med dine ønsker og behov - så vender vi straks tilbage.

Kundeudtalelser

 

En administrator der vil deres kunder…

En administrator der vil deres kunder det bedste. Man skulle tro at det er en lang og svær proces at skifte administrator, men i dette tilfælde er det gået helt smertefrit. I bestyrelsen tillægger vi denne ‘smertefri process’ VOPA og det team der har hjulpet os igennem.

God kundeservice

Vi er i efteråret 2017 overgået til Vopa ejendomsadministration. Bestyrelsen og jeg er godt tilfredse med overgangen fra vores tidligere administrator. Vopa hjalp os med at finde et nyt forsikringsselskab med væsentligt bedre dækning af vores bygning.

Varm anbefaling

Vi har fået VOPA som administrator, og det har virkelig været godt. De er meget professionelle, venlige, fleksible og imødekommende. Det har helt klart givet vores ejendom merværdi i form af at bygningen nu er i bedre stand samt at dokumentation og styring af foreningen er mere professionelt drevet. Kan varmt anbefale dem.

God og imødekommende dialog og samarbejde

Fra først møde med VOPA Egendomsadministration har der været en god dialog, de har været meget imødekommende med vores Ønsker og nu bruger vi dem som Bygningsvejleder samt Administration i Vores Andelsforening.

Flot rapport

Det er en rigtig flot rapport I har lavet til os. I vores lille andelsbolig forening har vi nu noget at arbejde med. Det er nemt at overskue og virkeligt professionelt lavet. Har allerede anbefalet VOPA til en anden forening.

Super service!

Vi er en lille andelsforeningen, der i sommeren 2016 overgik til VOPA administration. VOPA er meget kompetente, og samarbejdet er i top. Derudover er prisen også meget fordelagtig. Vil klart anbefale VOPA ejendomsadministration.

Vi er specialiseret i boligadministration og vedligehold af ejer- og andelsforeninger. Vores fokus er at give kunderne god service, højt engagement, tryghed og professionel rådgivning.

Firma

Vopa Ejendomsadministration
CVR: 36450088

Telefontider

Mandag – fredag:
09:00 – 16:00

Find os

Vesterbrogade 124 B, 3. th.
1620 København V

© Copyright - Vopa Ejendomsadministration | by Best One A/S