Leverandørens fakturering til foreningen

Sådan skal en faktura sendes til foreningen

Vopa Ejendomsadministration anvender elektronisk fakturering, så alle foreningens fakturaer og kreditnotaer skal sendes via EAN/GLN.

Det giver en hurtigere og mere sikker behandling af fakturaen for alle parter.

Krav til leverandørens fakturasystem:

  • Send fakturaen i formatet OIOUBL til EAN/GLN-nummer: 5790002585289
  • Købers ordrenummer (feltet kan også hedde PO-nummer, Purchase Order eller BuyersOrderID) skal udfyldes med foreningens ejendomsnummer i Vopa. Foran dette skal anføres “EJD”.
    Eksempel: ejendomsnummer 123 i Vopa skal være udfyldt med: EJD123
  • Fakturaen skal adresseres således:
    EJDXXX – >foreningens navn<
    c/o Vopa Ejendomsadministration ApS
    Vester Voldgade 106, 2. th.
    1552 København V
  • Foreningen skal oprettes som en særskilt kunde i jeres system.
  • Betalingsfristen bedes I sætte til fakturadato + 30 dage, fordi fakturaen skal gennemgå godkendelsesproces iht. foreningens vedtægter.

Krav til fakturaen:

  • Leveringsadressen
  • Navn på person, der har rekvireret opgaven
  • Entydig beskrivelse af arbejdets udførelse eller varens art og type
  • E-mailadresse til leverandørens bogholderi
  • Sædvanlige lovmæssige krav til en faktura

Har du spørgsmål?

Du er velkommen til at skrive til faktura@vopa.dk

© Copyright - Vopa Ejendomsadministration