Haveforeninger

Vi gør bestyrelsesarbejdet lettere, vi er med hele vejen og det er nemt, billigt og hurtigt.

Vopa Total

TOTAL-Administration – til den typiske ejerforening. Vi klarer alt papirarbejdet og generalforsamlingen.

  • Fast tilknyttet administrator
  • Løbende bogføring
  • Opkrævning af boligafgift
  • Betaling af regninger
  • Udarbejdelse af varmeregnskab
  • Juridisk sparring i forhold til foreningsjura
  • Årligt budgetmøde
  • Afholdelse af generalforsamling
  • Online adgang 24/7

Kundeudtalelser

Vi har været kunder hos VOPA siden 2016. Igennem årene har vi sammen med dem udført flere byggeprojekter som bl.a.  nye vinduer og altaner.

Der er ingen tvivl om ejendomsadministrationen har udviklet sig siden 2016, men vi er fortsat glade for den daglige kontakt, hvor vi bliver mødt med smil og altid får hjælp til at komme videre med de opgaver og projekter vi har i bestyrelsen.

Vi har haft VOPA som ejendomsadministration siden 2019, vi har et super godt samarbejde, de er rigtig gode til at råde og vejlede os om feks. låneomlægning men også den daglige økonomi.
De er også gode til at lave vedligeholdelses planer der er anvendelige for bestyrelsens arbejde med planlægning af vedligeholdelses- og forbedringsarbejder.
Vi får altid en glad stemme i telefonen, når vi ringer til dem.

Vi har haft VOPA som ejendomsadministration siden 2020 hvor vi skiftede vores administrator gennem 23 år ud.
Vi har fået råd og vejledning om bl.a. låneomlægning og hvilken betydning det har for foreningen og den enkelte andelshaver, men også omkring den daglige økonomi.
Låneomlægningerne har sikret at vi i foreningen har en god og stabil økonomi, som gør at vi har kunnet fasthold den boligafgift vi har i dag.
Vi kan altid ringe og få hjælp til de opgaver og udfordringer vi som bestyrelse har.
De deltager på vores årlige generalforsamling hvor beboerne har mulighed for at møde dem og stille spørgsmål. Dette har vi alle stor glæde af.
Vi har et rigtigt godt samarbejde.

Vi har valgt VOPA, fordi vi fik dem anbefalet af vores revisor. Vi er blevet modtaget med mange konstruktive tiltag. Vi får vores driftsregnskab styret af dem, men også regnskabet for det varmelaug, som vi har sammen med vores naboejendom.
VOPA har også gjort os opmærksom på, at vi havde brug for nogle vedtægtsændringer, som de så har udfærdiget.
Stor tilfredshed.

Vi har været kunder hos VOPA siden 2020 og har et godt samarbejde.
De har hjulpet os med en vedligeholdelsesplan og efterfølgende med at løse en svær  udfordring omkring finansiering af  vedligeholdelsesopgaverne, da vi har haft en udfordret foreningsøkonomi.  
Senest har de som rådgiver, både på den byggetekniske- og den økonomiske del, bistået os med en nødvendig udskiftning af vores tag og finansieringen af opgaven.
Vi er glade for den daglige kontakt, hvor vi bliver mødt med smil og altid får hjælp til at komme videre med de opgaver og projekter vi har i bestyrelsen.

Så nemt skifter i administrator

  • Opsigelse af jeres nuværende administrator

    I opsiger jeres nuværende administrator og giver os besked.

  • Materiale og IT system

    Vi indhenter alt materiale fra jeres administrator og opretter jer i vores system.

  • Gennemgang af aftaler

    Vi gennemgår jeres abonnementer og aftaler, og sikrer at de er økonomisk optimale.

  • Opkrævning

    Vi sikrer, at vi er klar til at indkræve den første måneds husleje.

  • Fast kontaktperson

    I får en fast kontaktperson her hos os, så I altid ved hvem I skal kontakte.

  • Velkomstbrev

    Vi sender velkomstbreve til beboerne og informerer dem om de praktiske foranstaltninger.

Administration af haveforeninger

Med VOPA som ejendomsadministrator får I alt under ét tag og vi tager os af hele ejendommen. I får en fast kontaktperson, så I altid ved hvem I skal kontakte. Vi leverer en unikt tilpasset løsning til netop jeres ejerboligforenings behov, og vi garanterer høj faglighed og engagement. Derudover får i også mulighed for en online webløsning til både bestyrelsen og beboerne.

Alt under ét tag

Vi klarer følgende opgaver

  • Vi varetager den daglige drift og svarer på beboerhenvendelser.
  • Vi deltager i bestyrelsesmøder og hjælper med omprioritering af ejerforeningens lån.
  • Derudover klarer vi regnskab, revision og juridisk rådgivning.
  • VOPA hjælper desuden med planlægning og langtidsbudgettering af vedligeholdelse af jeres ejendom.

Jeppe Skou-Holtet

Direktør

81 11 11 12

Lad os tage en snak om hvad vi kan gøre for dig og din forening.

kontakt@vopa.dk

Send os en mail med dine ønsker og behov - så vender vi straks tilbage.

Custom Layout Element – You did not select an entry to display.
© Copyright - Vopa Ejendomsadministration