De gyldne mursten

Du har sikkert styr på din pensionsinvestering, hvad en liter mælk koster i Netto. Men ved du hvad dine mursten er værd?

Renten er historisk lav og boligmarkedet er gloende hedt men det er lysten til at vedligeholde murstenen ikke altid. Vi oplever desværre en tendens til at bygningsejere fokusere mere på forbedringer som altaner og andre tiltag som giver værdi hvis man skal sælge lejligheder. Mange boligforeninger udnytter ikke muligheden for at invitere fornuft og langsigtet i deres mursten nu hvor det er billigst at finanserne og folk er positive omkring at gøre noget ved deres ejendom. Et let og billigt værktøj for ejerne er 10 årige vedligeholdelsesplaner som hjælper med at overskue nødvendigheden for vedligeholdelse og prioritering af boligforeningernes økonomi.

Nationalbanken har varslet rentestigninger i 2019 og derfor er behovet netop nu stort for at få lagt en plan for vedligeholdelsen af ejendommen så ejerne sikre sig nogle attraktive mursten i fremtiden.

Du har sikkert styr på din pensionsinvestering, hvad en liter mælk koster i Netto. Men ved du hvad dine mursten er værd?

Alt erfaring viser at forbedring af boligerne sammen med vedligeholdelse giver gode resultater i form af øget komfort og brugsværdi. Ofte har ejerne et fokus på en bestemt bygningsdel eller særinteresse, og der er vedligeholdelsesplanen et godt og dynamisk værktøj til at varetage den fælles vedligeholdelse. Jeg oplevere tit at diskussioner omkring vedligeholdelse på generalforsamlinger bliver en rodet og usaglig debat som skaber splittelse og utryghed for ejerne.

Du har sikkert styr på din pensionsinvestering, hvad en liter mælk koster i Netto. Men ved du hvad dine mursten er værd?

Udover at det er en rigtig god idé at have en vedligeholdelsesplan på sin ejendom, så er det vigtigt at vedligeholdelsesplanen er i god kvalitet og pædagogisk opbygget, så den rent faktisk kan bruges til noget da vi ser at banker, forsikringsselskaber og købere oftere og oftere efterspørger vedligeholdelsesplaner som værktøj til at tjekke foreningens fremtidige økonomi.

Kundeudtalelser

 

En administrator der vil deres kunder…

En administrator der vil deres kunder det bedste. Man skulle tro at det er en lang og svær proces at skifte administrator, men i dette tilfælde er det gået helt smertefrit. I bestyrelsen tillægger vi denne ‘smertefri process’ VOPA og det team der har hjulpet os igennem.

God kundeservice

Vi er i efteråret 2017 overgået til Vopa ejendomsadministration. Bestyrelsen og jeg er godt tilfredse med overgangen fra vores tidligere administrator. Vopa hjalp os med at finde et nyt forsikringsselskab med væsentligt bedre dækning af vores bygning.

Varm anbefaling

Vi har fået VOPA som administrator, og det har virkelig været godt. De er meget professionelle, venlige, fleksible og imødekommende. Det har helt klart givet vores ejendom merværdi i form af at bygningen nu er i bedre stand samt at dokumentation og styring af foreningen er mere professionelt drevet. Kan varmt anbefale dem.

God og imødekommende dialog og samarbejde

Fra først møde med VOPA Egendomsadministration har der været en god dialog, de har været meget imødekommende med vores Ønsker og nu bruger vi dem som Bygningsvejleder samt Administration i Vores Andelsforening.

Flot rapport

Det er en rigtig flot rapport I har lavet til os. I vores lille andelsbolig forening har vi nu noget at arbejde med. Det er nemt at overskue og virkeligt professionelt lavet. Har allerede anbefalet VOPA til en anden forening.

Super service!

Vi er en lille andelsforeningen, der i sommeren 2016 overgik til VOPA administration. VOPA er meget kompetente, og samarbejdet er i top. Derudover er prisen også meget fordelagtig. Vil klart anbefale VOPA ejendomsadministration.

© Copyright - Vopa Ejendomsadministration